Поради батькам
·
Заохочувайте творчість дитини, підтримуйте її
ініціативу.
·
Надавайте дитині можливість слухати досконалі за формою ,
доступні для розуміння сольні та хорові твори.
·
Підтримуйте бажання слухати музику, емоційно
відгукуватися на неї, передавати свої
враження.
·
Виважено ставтеся до вибору дитиною музичних
творів для прослуховування, пропонуйте її увазі не лише легку, ритмічну дорослу
музику, а й класичну, дитячу.
·
Вправляйте дошкільників у визначенні жанру
музичного твору, називанні інструмента, на якому він виконується.
·
Використовуйте музику в ауді – та відеозаписах.
·
Організовуйте перегляд доступних дітям за
змістом оперних і балетних вистав, відвідування концертів, музеїв.
·
Навчайте дитину розрізняти «музику природи»
-співи птахів, звуки різних комах, шелест листя дерев та шум морських хвиль
тощо; порівнювати природну музику зі
створеними людьми мелодіями, знаходити в них
спільне та відмінне.
·
Використовуйте високохудожню музику з яскравими образами, різними
настроями, під яку дитина може по –різному відтворювати ходьбу, біг, стрибки ,
танцювальні рухи тощо.
·
Розвивайте вокальні дані дошкільника, його
музичні та акторські здібності; вправляйте дитину в умінні співати дзвінко,
легко, правильно інтонуючи мелодію.
·
Викликайте
в дошкільника піднесене, радісне самопочуття від співу.
·
Навчайте емоційно реагувати на музичний твір.
·
Залучайте дитину до спільних співів.
·
Сприяйте виникненню бажання придумувати
нескладні мелодії.
·
Залучайте до театрально –ігрової діяльності.
·
Створіть театр удома: розігруйте елементарні
життєві ситуації з іграшками, інсценізуйте
знайомі літературні твори, казки,
оповідання, вірші.
·
Звертайте увагу дитини на осмислення змісту
художніх творів, особливості характерів та поведінки різних персонажів.
·
Навчайте оволодівати засобами емоційної
виразності, виражати почуття мімікою, жестами, інтонацією, словами; вправляйте
в цьому.
·
Заохочуйте дитину до творчості, підтримуйте
її ініціативу, схвалюйте вдале виконання ролі.
·
Відвідуйте разом з дітьми театри ( ляльковий,
драматичний, юного глядача тощо).
·
Розвивайте вокальні дані дошкільника, його
музичні та акторські здібності; вправляйте дитину в умінні співати дзвінко,
легко, правильно інтонуючи мелодію.
·
Викликайте
в дошкільника піднесене, радісне самопочуття від співу.
·
Навчайте емоційно реагувати на музичний твір.
·
Залучайте дитину до спільних співів.
·
Сприяйте виникненню бажання придумувати
нескладні мелодії.
·
Залучайте до театрально –ігрової діяльності.
·
Створіть театр удома: розігруйте елементарні
життєві ситуації з іграшками, інсценізуйте
знайомі літературні твори, казки,
оповідання, вірші.
·
Звертайте увагу дитини на осмислення змісту
художніх творів, особливості характерів та поведінки різних персонажів.
·
Навчайте оволодівати засобами емоційної
виразності, виражати почуття мімікою, жестами, інтонацією, словами; вправляйте
в цьому.
·
Заохочуйте дитину до творчості, підтримуйте
її ініціативу, схвалюйте вдале виконання ролі.
·
Відвідуйте разом з дітьми театри ( ляльковий,
драматичний, юного глядача тощо).
Комментариев нет:
Отправить комментарий