Поради батькам



Поради батькам


·        Заохочувайте творчість дитини, підтримуйте її ініціативу.

·        Надавайте дитині  можливість слухати досконалі за формою , доступні для розуміння сольні та хорові твори.
·        Підтримуйте бажання слухати музику, емоційно відгукуватися  на неї, передавати свої враження.
·        Виважено ставтеся до вибору дитиною музичних творів для прослуховування, пропонуйте її увазі не лише легку, ритмічну дорослу музику, а й класичну, дитячу.
·        Вправляйте дошкільників у визначенні жанру музичного твору, називанні інструмента, на якому він виконується.
·        Використовуйте музику в ауді – та  відеозаписах.
·        Організовуйте перегляд доступних дітям за змістом оперних і балетних вистав, відвідування концертів, музеїв.
·        Навчайте дитину розрізняти «музику природи» -співи птахів, звуки різних комах, шелест листя дерев та шум морських хвиль тощо; порівнювати природну музику  зі створеними людьми мелодіями, знаходити в них  спільне та відмінне.
·        Використовуйте високохудожню  музику з яскравими образами, різними настроями, під яку дитина може по –різному відтворювати ходьбу, біг, стрибки , танцювальні рухи тощо.  
·        Розвивайте вокальні дані дошкільника, його музичні та акторські здібності; вправляйте дитину в умінні співати дзвінко, легко, правильно інтонуючи мелодію.

·        Викликайте  в дошкільника піднесене, радісне самопочуття від співу.
·        Навчайте емоційно реагувати на музичний  твір.
·        Залучайте дитину до спільних співів.
·        Сприяйте виникненню бажання придумувати нескладні мелодії.
·        Залучайте до театрально –ігрової діяльності.
·        Створіть театр удома: розігруйте елементарні життєві ситуації  з іграшками, інсценізуйте знайомі літературні  твори, казки, оповідання, вірші.
·        Звертайте увагу дитини на осмислення змісту художніх творів, особливості характерів та поведінки різних персонажів.
·        Навчайте оволодівати засобами емоційної виразності, виражати почуття мімікою, жестами, інтонацією, словами; вправляйте в цьому.
·        Заохочуйте дитину до творчості, підтримуйте її ініціативу, схвалюйте вдале виконання ролі.
·        Відвідуйте разом з дітьми театри ( ляльковий, драматичний, юного глядача тощо).


  
·        Розвивайте вокальні дані дошкільника, його музичні та акторські здібності; вправляйте дитину в умінні співати дзвінко, легко, правильно інтонуючи мелодію. 
·        Викликайте  в дошкільника піднесене, радісне самопочуття від співу. 
·        Навчайте емоційно реагувати на музичний  твір. 
·        Залучайте дитину до спільних співів. 
·        Сприяйте виникненню бажання придумувати нескладні мелодії. 
·        Залучайте до театрально –ігрової діяльності. 
·        Створіть театр удома: розігруйте елементарні життєві ситуації  з іграшками, інсценізуйте знайомі літературні  твори, казки, оповідання, вірші. 
·        Звертайте увагу дитини на осмислення змісту художніх творів, особливості характерів та поведінки різних персонажів. 
·        Навчайте оволодівати засобами емоційної виразності, виражати почуття мімікою, жестами, інтонацією, словами; вправляйте в цьому. 
·        Заохочуйте дитину до творчості, підтримуйте її ініціативу, схвалюйте вдале виконання ролі. 
·        Відвідуйте разом з дітьми театри ( ляльковий, драматичний, юного глядача тощо).








Комментариев нет:

Отправить комментарий